Selitev prinese s sabo tudi spremembo naslova. Navajam ga spodaj. Spremenila oziroma popravila sem ga pa tudi že v svojem gmail profilu in se torej pojavi pod vsakim mejlom, pod mojim imenom. Vesela bom vaše kartice. :)

Hey. I don't think you guys know that I've moved recently. For my new address, look below this message. Otherwise, you can always get my address at the bottom of my e-mails, attached to my signature. I can't wait to get a postcard from you. :)

Hoi, Nederlandssprekende mensen. Ik vermoed dat jullie niet eens weten dat ik inmiddels ben verhuisd. Alleen maar binnen Leiden, hoor. Dit is mijn nieuw adres. Je kan het ook altijd terugvinden onder mijn naam in de e-mails. Ik verheug me al op jullie kaartjes. :)

Vrijheidslaan 836
2321 DX Leiden
Nizozemska/the Netherlands/Nederland

1 komentarji:

Moram rečt, da si se fajn oddolžila za mesec tišine;) Pazi nase še naprej!

Sara

Objavite komentar

zemljevid Nizozemske

Enter your email address:

subscribe
Omne tulit punctum qui miscuit utile dulce.

Spremljevalci